Cherry Pazzi się polecają!

 A dzisiaj na tapetę wchodzą PUZZLE :) to druga poza książkami moja pasja. 


Co ostatnio się układało na moim stole? 








Dla mnie to była nowość: Cherry Pazzi. 

Crazy Cake :) 




Jak się układało? 

Najlepiej! 

Każdy element idealnie pasujący. Różnorodność kolorów i chęć zobaczenia końcowego obrazka zachęcały! Nie mogłam się od nich oderwać, przy pomocy mojej 5- latki puzzle zostały ułożone w jeden wieczór.

Trochę jedynie żałowałam, że nie jest to 1000 elementów, bo ta babeczka wygląda smakowicie i chętnie siedziałabym przy niej dłużej.

Po jednym pudełku mogę śmiało powiedzieć, że polecam tę firmę jak najbardziej! 


Już w kolejce czekają kolejne puzzle na ułożenie- liczę, że będą równie przyjemne jak babeczka :) 



Kto układał puzzle Cherry Pazzi i jest również nimi zachwycony? Ja już się szykuję na zakup jakiegoś 1000 :) 

Puzzle będą do kupienia, jeżeli ktoś jest chętny to zapraszam do pozostawienia informacji poniżej :) 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Idealna książka dla rodziców!

Żona lekarza- czy warto sięgnąć?